ریاضی علمی دست نایافتنی
ریاضی علمی دست نایافتنی

ریاضی علمی دست نایافتنی

دانلود رایگان نمونه سوالات نیمسال اول 91-90 دانشگاه پیام نور

برای دانلود نمونه سوالات رشته آموزش ریاضی که به شرح زیر می باشند روی لینک زیر کلیک کنید.


توابع مختلط

برنامه ریزی درسی

مبانی هندسه

فیزیک پایه و آزمایشگاه


برای دانلود اینجا را کلیک کنید


برای دانلود نمونه سوالات رشته امور تربیتی که به شرح زیر می باشند روی لینک زیر کلیک کنید.


روش تحقیق در علوم تربیتی

کاربرد هنر های نمایشی در فعالیت های پرورشی 2

ارتباط شناسی و تبلیغات

فن بیان و سخنوری

زبان خارجه(عمومی)

آسیب شناسی روانی کودکان و نوجوانان


رای دانلود اینجا را کلیک کنید


برای دیدن رمز فایل ها به ادامه متن بروید

یه صلوات بفرستید و تعداد حروف نقطه دار آن را در قسمت رمز وارد کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
PNU88 جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:55

سلام هم استانی عزیز تو بانک سوالاتت نمونه سوالای درس فیزیک پایه و آزمایشگاه فقط این یکی رو داری؟

سلام
این سوالا اونایی هستند که من خودم امتحان دادم و اینطور نیست که بانک سوال تشکیل داده باشیم اگه سوالای بیشتری خواستین می تونین از سایت های دیگه بخرین در مورد این درسی هم که می گین من جزو اولین فارغ التحصیلان می باشم و تا قبل از من این سوالا تو هیچ جایی موجود نبود می تونین از جاهای دیگه بگردین ولی فکر نکنم موجود باشه چون من خودم نیمسال قبل نتونستم از هیچ جایی پیدا کنم این شد که اینارو آپ کردم گفتم دوستان لااقل بتونن یه نمونه سوال داشته باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد